Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.
Cena za dopravu u nás zakoupeného nábytku naším firemním vozidlem, BEZ VÝNOSU:
Po dohodě nabízíme možnost odvozu starého, nebo nepotřebného nábytku, do sběrného dvora, na skládku odpadu, nebo třeba na chatu...
Vlastníme koncesi na provozování silniční motorové dopravy do 3,5 tuny včetně.
DO ODVOLÁNÍ PLATÍ AKCE - DOPRAVA LÉTO:
do 20 km - 300,- Kč
do 30 km - 400,- Kč
do 50 km - 500,- Kč
do 100 km - 750,- Kč
do 200 km - 1.000,- Kč
V případě větší vzdálenosti než 200 km nás kontaktujte na telefonu 725 268 168, pokusíme se vytvořit individuální nabídku.
DOPRAVA ZDARMA BEZ VÝNOSU, PLATÍ PRO DOPRAVU DO MĚSTA:
OTROKOVICE
ZLÍN
KROMĚŘÍŽ
STARÉ MĚSTO U UH. HRADIŠTĚ
UHERSKÉ HRADIŠTĚ
Po předchozí dohodě je možné zajistit ve městě Otrokovice a Zlín služby profesionální stěhovací firmy.
poskytovatelé specializovaných poradenských služeb (např. služby účetní, právní, technické,
organizační, ekonomické, podnikatelské, auditorské, znalecké, tlumočnické,
daňového poradenství apod.),
provozovatelé služeb webhostingu, serverových a cloudových služeb a registrátoři doménových jmen
provozovatelé služeb kompletace a balení objednávek,
provozovatelé jiných obchodních platforem, jež mohou prostřednictvím platforem organizace inzerovat
své produkty a služby a u nichž se subjekt může rozhodnout k registraci, bez ohledu na rozsah
obchodní vazby takového provozovatele a organizace,
marketingové agentury a jiné subjekty, které pomáhají s prodejností produktů a služeb organizace,
provozovatelé jiných webů, kteří inzerují produkty a služby organizace na svých webech,
pojišťovny, poskytovatelé platebních služeb, služeb ověřování identity, poskytovatelé kreditních služeb
apod.,
poskytovatelé jiných technických služeb organizaci,
poskytovatelé zdravotnických služeb a jiných služeb na úseku ochrany bezpečnosti a zdraví při práci,
včetně např. závodního lékaře atd. a jejich subdodavatelé (tzv. řetězení zpracovatelů), jež se podrobují
stejným pravidlům jako naši prvotní zpracovatelé, výhradně však při splnění některé z následujících
podmínek:
je nutné zapojit třetí stranu jako poskytovatele služeb za účelem naplnění jakéhokoliv ujednání, které
organizace se subjektem uzavřela (např. kompletace objednávky a její zabalení, odeslání balíku
prostřednictvím kurýrní služby, zpracování bankovního převodu apod.),
jako součást předsmluvního jednání a za účelem přípravy očekávání uzavření ujednání dle písm. a),
jako součást systému hodnocení organizace či subjektu (např. www.heureka.cz),
za účelem užití analytických informací, též ve spolupráci kooperaci s poskytovateli vyhledávacích
služeb, kteří organizaci pomáhají při zlepšování a optimalizaci jejich platforem
(např. Google Analytics),
je-li to od subjektu výslovně požadováno (např. při používání metod ověřování pomocí sociálních sítí);
při distribuci části našich platforem pro zobrazení na webech obchodních partnerů organizace,
je-li to potřebné za účelem vytvoření, zjištění, provádění či ochrany právních nároků a/nebo
vyžaduje-li to obecně závazný předpis a/nebo v dobré víře, že takový přístup, uchování nebo
zveřejnění je přiměřeně nezbytné, aby organizace mohla patřičně reagovat na nároky vůči organizaci,
při soudním řízení, při prosazování jakýchkoliv ujednání s uživateli či členy organizace, v případě
nouze s ohrožením veřejného zdraví, úmrtí nebo fyzického zranění osoby, v rámci vyšetřování, v rámci
ochrany práv, majetku či osobní bezpečnosti v organizaci, jejích uživatelů či členů anebo jiných osob.